Generelle Vilkår
Generelt
Hjemmesiden www.faerskot.dk stilles til rådighed af Faerskot, CVR-nr 26236495, Hedemarksvej 15, 2620 albertslund.
Vi forbeholder os retten til at ændre disse vilkår, hvis der er grunde til dette, uden at give dig besked på forhånd. Den version af vilkårene, som du accepterer ved bestilling, gælder for dit køb.
Virksomhedsinfo
Telefon kundeservice:
28 10 13 15
Email adresse:
faerskot@faerskot.dk
CVR/SE-nr:
26236495
Priser og gebyrer
Vores priser og gebyrer kan ændre sig på grund af omstændigheder uden for vores kontrol, såsom væsentligt ændrede råvarepriser, valutaændringer eller ændringer i moms. Alle priser inkluderer moms på 25%. Hvis momsen ændres, forbeholder vi os ret til at justere vores priser og gebyrer med det tilsvarende beløb.
Fragtgebyrer
Det meste af vores sortiment sendes direkte fra forskellige leverandører. Fragtgebyr opkræves pr. pakke og er baseret på vægt og volumen af hver enkelt pakke. I kassen vises, hvilke leveringsmuligheder, der tilbydes til din bestemte ordre, baseret på varetypen og hvor du bor. Se aktuelle priser nedenfor.
Fragtgebyr 0-25 kg: 65 DKK
Returgebyr 0-25 kg: 65 DKK
Fragtgebyr +25 kg: 150 DKK
Returgebyr +25 kg: 150 DKK
Fragtgebyr Volumen (Tagbokse): 195 DKK
Returgebyr Volumen (Tagbokse): 195 DKK
* Gebyr for uafhentet pakke: er det samme som returgebyr.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til gældende lovgivning. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Fortrydelsesretten gælder stort set alt på vores websted, dog ikke specielt tilpassede produkter, dvs. varer, der er fremstillet efter kundens unikke ønsker.
Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du give os en tydelig besked inden for 14 dage. Hvis fristen udløber på en lørdag, søndag eller helligdag, forlænges den til den efterfølgende hverdag. Du har herefter 14 dage til at returnere din ordre. Hvis emballagen er ubrugelig, er det muligt at pakke med anden tilsvarende emballage. Gem din returkvittering, indtil du er blevet underrettet af os om, at din retur er behandlet, da dette er dit bevis på sendt retur.
Uafhentet pakke
Vi opkræver et gebyr på det tilsvarende beløb som den pågældende varer koster at sende ud for forsendelser, der ikke afhentes inden for angivet tid. Gebyret svarer til de faktiske omkostninger ved fragt, retur og håndtering.
Reklamation
Købeloven giver dig ret til at reklamere en vare inden for to år, forudsat at produktet var defekt på leveringstidspunktet. Du skal derfor umiddelbart efter modtagelsen af ordren tjekke varen. Hvis du modtager en vare, der er defekt, og du ønsker at returnere varen og modtage en tilbagebetaling, skal du angive årsagen til returneringen.
Du kan sende en mail til os og vedlægge billeder af skaden, taget fra forskellige vinkler. Bemærk, at du skal kontakte os angående reklamationen “inden for en rimelig tid” efter det at du opdagede det. Hvis du reklameret inden for 14 dage efter at have opdaget fejlen, har du reklameret inden for en rimelig tid.
Transportskader
Hvis der er synlige transportskader ved leveringen, skal du meddele dette til chaufføren, når du tager imod varen og du skal tjekke varen sammen med chaufføren. Chaufføren noterer det på fragtsedlen. Anmeld straks skaden og kontakt os inden for senest 24 timer, så vi kan anmelde skaden til fragtfirmaet. Det er vigtigt, at du pakker produktet ud og inspicerer produktet for at opdage skjulte og synlige skader. Ved anmeldelse af skaden skal vi have billeder af emballagen og selve skaden, helst taget fra forskellige vinkler.
Support og tilgængelighed
Vores målsætning er at besvare henvendelser via e-mail inden for 24 timer fra vi har modtaget din henvendelse. Tidsfristen gælder dog kun på hverdage og for henvendelser vedrørende køb og ordrer, der allerede er foretaget. I de tilfælde hvor vi ikke besvarer kundens e-mail inden for 48 timer, meddeler vi kunden om forsinkelsen og årsagen til denne. Ved mere komplicerede henvendelser som reklamationer, transportproblemer mv. kan behandlingstiden være længere.